.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر در ساری
پلیس مازندران یکی از اراذل و اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر را در ساری دستگیر کرد
دستگیری اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر در ساری

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران گشت یگان امداد این شهرستان حین اجرای ماموریت به یک خودروی سواری که با مشاهده ماموران از محل متواری شده بود مشکوک شدند.

 

او افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک قبضه شمشیر، یک قبضه قمه و یک قبضه چاقو کشف کردند.

 

سرهنگ حسن زاده از دستگیری راننده خودرو در این عملیات خبر داد و گفت: متهم که دارای سابقه شرارت، ناامنی، فرار از زندان و از اراذل و اوباش سطح یک این شهرستان بوده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

دستگیری سارقان زورگیر در ساری

 

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: در پی زورگیری از ۲ نوجوان و سرقت اموال آنان در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

 

او افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهمان را که با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی همراه و اموال آنان کرده بودند شناسایی و در اقدامی عملیاتی دستگیر کردند.

 

سرهنگ قیصری از کشف اموال سرقتی از متهمان و تحویل آن به مالباختکان خبر داد و گفت: این افراد که دارای سابقه سرقت و زورگیری در شهرستان ساری نیز بوده اند ضمن اعتراف به زورگیری از این دونوجوان، پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.